מנהלים במציאות החדשה

דווקא עכשיו, מנהלים זקוקים לכלים, פתרונות וסיעור מוחות כדי להוביל בהצלחה

מנהלים במציאות החדשה

דווקא עכשיו מנהלים זקוקים לכלים, פתרונות וסיעור מוחות כדי להוביל בהצלחה

המציאות כיום מחייבת מנהלים בכל הדרגים להתמודד עם מצבים חדשים ומורכבים:

בימים אלה ארגונים רבים עצרו תוכניות הכשרה והדרכה מכל סוג – ובצדק. הדרכות על נושאים גנריים, שנמשכות שעות ארוכות, ודורשות התכנסות – לא רלוונטיות בעת הזו. על אחת כמה בתקופה של צמצום הוצאות.

יחד עם זאת, מנהלים זקוקים לכלים להתמודדות עם האתגרים החדשים, התייעצות,  ארגון המחשבות וגיבוש דרכי הפעולה שיקדמו את יכולת הארגון לפעול באפקטיביות.

איך בתקופה כזאת מקדמים יכולות ניהול?

על ידי פתרונות פרקטיים, קצרים וממוקדים שמותאמים בדיוק למה שמעסיק את המנהלים כרגע:

מישהו לעוץ איתו

מפגשי 1:1 ממוקדי מטרה למנהלים בכירים / בדרג ביניים: בין אם המיקוד בבניית אמון, רתימה ויצירת לכידות סביב המטרות המשותפות, או יצירת סדר, בהירות והתאמת תהליכי העבודה למצב הקיים. 3-4 מפגשים, און ליין.

MASTERMIND

מפגש בו מתקיים סיעור מוחות רב משתתפים סביב דילמה ארגונית מורכבת בשיטת הMASTERMIND. לצד הקצביות והאנרגיות שהשיטה יוצרת, היא מובילה לשבירת פרדיגמות וזיהוי פתרונות חדשים.

פותרים בעיות

מפגשים קבוצתיים און ליין, שממוקדים בזיהוי בעיות ניהוליות, קבלת כלים המותאמים לאתגרי הניהול החדשים ומהעלאת פתרונות ע״י המשתתפים. שעתיים למפגש, שליחת חומרים וליווי בין המפגשים.

יוצרים את המציאות החדשה

מפגש לצוותי ניהול שנועד ללמוד מהאופן בו תפקדנו עד כה, לזהות את ההזדמנויות שנוצרו ונרצה לשמר להמשך, ובמה נדרש שינוי.

מישהו לעוץ איתו

מפגשי 1:1 ממוקדי מטרה למנהלים בכירים / בדרג ביניים. בין אם המיקוד הוא על בניית אמון, רתימה ויצירת לכידות סביב המטרות המשותפות, או יצירת סדר, בהירות והתאמת תהליכי העבודה למצב הקיים. 3-4 מפגשים, און ליין.

MASTERMIND

מפגש בו מתקיים סיעור מוחות רב משתתפים סביב דילמה ארגונית מורכבת בשיטת הMASTERMIND. לצד הקצביות והאנרגיות שהשיטה יוצרת, היא מובילה לשבירת פרדיגמות וזיהוי פתרונות חדשים.

פותרים בעיות

מפגשים קבוצתיים און ליין, שממוקדים בזיהוי בעיות ניהוליות, קבלת כלים המותאמים לאתגרי הניהול החדשים והעלאת פתרונות מהמשתתפים. שעתיים למפגש, שליחת חומרים וליווי בין המפגשים.

יוצרים את המציאות החדשה

מפגש לצוותי ניהול שנועד ללמוד מהאופן בו תפקדנו עד כה, לזהות את ההזדמנויות שנוצרו ונרצה לשמר להמשך, ומה נדרש לשנות.

באופן הזה הארגון מחזק את חוסנו ומרוויח מנהלים רתומים המובילים את אנשיהם מתוך ראייה מערכתית, גמישות והתאמה למצבים המשתנים.

למזמינים עד 30.4 פגישת ייעוץ אישית במתנה

השאירו פרטים וניצור קשר טלפוני כדי להתאים את הפתרון הנכון למנהלים בארגון שלכם:

מה אומרים הלקוחות שלנו?

"הקורס היה מאוד אפקטיבי. שילב ידע וכלים מעשיים שקידמו עבודה על בעיות קונקרטיות שהמשתתפים העלו. המשתתפים ציינו שבעקבות זה הם עשו שינויים משמעותיים בעבודה סביב האתגרים שהם העלו״.

"היינו צריכים לייצר פתרונות חדשים בזמן קצר. בסדנת MASTERMIND עם נקודת מפנה נוצרו פתרונות חדשים, הצטמצמו התנגדויות ויצרנו מחוייבות של המשתתפים להצלחת השינוי. אופן ההנחיה הכניס הרבה אנרגיה. היה כיף לסער יחד מוחות. הרווחנו הרבה יותר ממה שציפיתי״.

יש שאלות?

קשה לי להצדיק הוצאה על ייעוץ חיצוני בימים אלה

זאת הסיבה שהפתרונות הללו ״רזים״ וממוקדים ונותנים מענה פרקטי למנהלים שזקוקים לכך. פתרון כזה יעזור להם לייצר ערך גדול יותר, מהר יותר ולהחזיר את ההשקעה.

בכמה מפגשים מדובר?

כדי לייצר ערך נדרשים לפחות 3 מפגשים. יחד עם זאת, לפעמים ייעוץ נקודתי יכול לעשות את העבודה.

התוצאה קובעת.

 

לא כל יועץ מתאים לארגון ולמנהלים שלנו

לכן נתחיל בשיחת היכרות ביננו, עם הארגון והמנהלים המשתתפים וכך נדע לייצר את הפתרון הנכון עם היועץ המתאים.

בנוסף, אחרי הפגישה הראשונה אפשר יהיה להפסיק את המהלך ללא כל התחייבות.

 

מי אנחנו

נקודת מפנה היא חברה לייעוץ ארגוני המתמחה במיקוד הארגון להשגת היעדים אליהם אתם שואפים להוביל. את הדרך לשם נבנה באופן מותאם לארגון תוך הסתכלות על הסביבה העסקית בה הארגון פועל לצד יכולותיו הפנימיות.

בין לקוחותינו

עירית סטרלינג

פסיכולוגית ויועצת ארגונית, מנכ"ל משותף.

בעלת מעל 15 שנות נסיון. בעברה ביצעה תפקידי ייעוץ ופיתוח ארגוני בחברת אלביט מערכות ובהמשך בחיל האוויר, שם ביצעה תפקידי ייעוץ וליווי מפקדים בכירים ביחידת תוכנה ובבסיס מטוסי קרב מבצעי.

מומחית בליווי שינויים ארגוניים, פיתוח מנהלים ובניית הנהלות במגוון רחב של ארגונים. מתרגמת מודלים ושיטות חדשניים לעשייה ניהולית באופן פרקטי ובעל ערך.

עירית מביאה איתה לייעוץ גישה פרקטית שמקדמת אל מטרות הארגון, יכולת אבחון ודיוק גבוהות, הבניה של שיטת העבודה באופן ברור ושותפות עם הלקוח לאורך הדרך.

רות חובב וענונו

יועצת ארגונית, מנכ"ל משותף

רות יסדה את החברה ב 2004 ומאז ליוותה עשרות ארגונים בפיתוח יכולות ניהוליות. לאורך השנים במקביל להתפתחות המקצועית בייעוץ הארגוני, העמיקה בנושאים הקשורים לניהול ופיתוח חברות בהיבטי שיווק, מכירות, כספים ועוד.

שני הצירים הללו – המקצועי והעסקי, מאפיינים את גישתה כיועצת שחותרת לכך שכל מהלך ארגוני ייצר ערך עסקי לאורך זמן.

רות מביאה לעבודה המשותפת עם לקוחותיה דיוק, ענייניות, פרקטיות לצד חידוד של ערך ארגוני ועסקי. הכל נעשה בגובה העיניים, הקשבה, התאמה ומתוך שותפות מלאה לדרך.

שתפו את התוכנית עם קולגות!

Facebook
LinkedIn
Email
Print

ליצירת קשר

עירית סטרלינג גלנר  | 054.7255666 |  [email protected]

רות חובב וענונו  |  054.4922999 |  [email protected]

דילוג לתוכן