הבלוג

חיפוש

הרשמו וקבלו את הפוסט הבא למייל:

פוסטים חדשים

מה מעניין אותך

תוכניות פיתוח המנהלים שלנו מבוססות על מודל OUTSIDE-IN:

המודל נוצר כדי לתת מענה לאתגרי ארגונים ומנהלים בעידן של שינויים בקצב גבוה, חוסר יציבות עסקית וריבוי ממשקי עבודה.

ההנחה שלאורה נבנה המודל היא שתכנית פיתוח מנהלים אפקטיבית נותנת ביטוי למציאות העסקית ולאתגרי הארגון. על בסיס הנחה זאת, מותאמת התכנית למנהל המשתתף, ליעדיו ואתגריו ביומיום תוך שהוא מקבל כלים לקידום הישגים בכל אחד מהמעגלים במודל (מעגל אישי, מדווחים ומנהל ישיר, ממשקים, כלל הארגון, לקוחות וסביבה עסקית).

מנהלים יוצאים מהתכנית עם הישגים שקידמו במהלכה וכך הלמידה וההשפעה הארגונית נשארות לאורך זמן.

המודל פותח בחברת נקודת מפנה ומיושם בהצלחה במגוון ארגונים

כותבים על התכניות שלנו:

“בתכניות פיתוח מנהלים שעשינו יחד עם נקודת מפנה בארגון הצלחנו להוציא ערך מוסף אדיר ועם תוצאות שינוי כבר במהלך התכנית” / יערה צמח-צרפתי, סמנכ”ל משאבי אנוש ארונאוטיקס

“תוך כדי עבודה לא יוצא לנו לנתח ולחשוב על מה שאנחנו עושים והקורס נתן לנו הזדמנות מצויינת לעצור ולחשוב איך אנחנו עושים ולא רק מה אנחנו עושים“

“היתרון הגדול של הסדנא בעיני הינו לא התוכן שבה, אלא הפלטפורמה הנעימה המכילה והחביבה שהיא מאפשרת לרפלקציה ושיתוף עמיתים מונחה“

“נחשפתי לבעיות ופתרונות שהציגו העמיתים השונים… הקורס הציף פעולות שאני עושה ושימש כמראה לחשוב על שיפורים“

איך אנחנו עובדים ביחד?

מבנה הקורסים מזמין את המשתתפים במגוון דרכים להתנסות, לברר, לבחור, את התפיסות, המחשבות והפעולות שמתאימות לו ומביאות אותו לתוצאות.

1. בשלב ראשון נקיים היכרות ואבחון עם החברה ומטרותיה, נגדיר את מטרות הקורס, נרתום את המנהלים הישירים והבכירים לטובת ההצלחה.
2. בשלב השני נייצר קבוצה לומדת, מלוכדת, שמדרבנת ומאתגרת את המשתתפים בה.
3. לאורך הדרך נעשה התאמות ומדידות להבטיח שאנו בדרך הנכונה.

“זרמת עם הקבוצה והיה חשוב לך להבין את הסיטואציות שבהם נמצאים

“תודה לך על הסדנאות המועילות, אוסיף ואומר שלאורך השנתיים האחרונות פגשנו בהרבה מאוד (מאוד) יועצי פיתוח אישי, קואצ’רים, מדריכי מנהלים, מפריחי מילים ושאר שרלטנים. את הסדנאות שלך קיבלנו, לכאורה, תחת אותה קטגוריה בעייתית של “פיתוח אישי”, אבל אין ספק שהן היו שונות בתכלית מכל האחרות, ומועילות בהרבה. למיטב ידיעתי את היחידה שהצליחה להבקיע את חומות הציניות האימתניות (והמוצדקת, לרוב) של הקבוצה כלפי הנושאים האלה, ולתת למשתתפים ערך מוסף אמיתי. אם אני אצטרך להמר מה הסיבה לכך אומר שאותנטיות ודבקות בתכל’ס הם הגורמים העיקריים. בכל אופן, היה מוצלח ומועיל ומהנה, אז תודה.”

קיימים מגוון קורסים וסדנאות – למנהלים בדרגים שונים ובמצבים שונים- כניסה לתפקיד, מנהלים מנוסים ומנהלים ש”כבר ראו הכל”.

מוזמנים ליצור איתנו קשר ונתאים את הקורס הנכון למנהלים בארגון שלכם.

שתפו את הפוסט:

Facebook
Email
LinkedIn
WhatsApp
דילוג לתוכן