מתוך ההיכרות והניסיון שלנו עם מנהלים במגוון רחב של ארגונים יצרנו עבור מנהלים ומנהלות סדרה של 10 סרטוני וידאו שנותנים מענה לאתגרים, דילמות מרכזיים מחיי היומיום בניהול.
כל הסרטונים ממוקדים, פרקטיים, עם צעדים ושלבים ברורים איך כדאי להתנהל בכל מצב.
לך נשאר לבחור את הנושא שרלוונטי לך, להתמקד בדילמה ניהולית, לצפות ולהחליט מתי ואיך ליישם אותם.
להצלחה הניהולית שלכם,
עירית ורות
1. איך להעביר שיחת משוב מעולה ולהגביר מוטיבציה של עובדים
קרה לך שהתקשית להעביר שיחת משוב לעובד.ת שלך
מצאת את עצמך בחוסר אונים או תסכול מול חוסר תגובה, לא היה לך ברור בסיום המשוב- מה ישאר ממנו, או אם הוא השפיע בכלל, בהתיעצות לא נגמרת עם אחרים איך להעביר מסר קשה
בסרטון פירטנו בשבילך את השלבים והכלים לשיחת משוב אפקטיבית שתשפר את התקשורת ותוביל לתוצאות מצוינות.
2. איך להעביר מסר קשה לעובד ולשמר את המוטיבציה
נמנעים מלהעביר מסר קשה? ואולי מוצאים את עצמכם בדיבור יתר, או ב"עטיפת" המסר שבאמת רצית לומר.
בסרטון למנהלים ומנהלות אנחנו משתפות בכלים להעברת מסרים קשים בצורה בונה ומחזקת, מבלי לפגוע במוטיבציה של העובדים.
3. שלבים להאצלת סמכויות נכונה באופן שיוריד ממך עומס ויגביר מוטיבציה
איך לעשות האצלת סמכויות נכון: – שיעצים את האנשים שלכם, שיוריד מכם עומס, שהפרויקט או המשימה יתבצעו באופן מיטבי, שיגביר מוטיבציה.
בסרטון:- הטעות שרוב המנהלים עושים בהאצלת סמכות ו 3 שלבים בהאצלת סמכות אפקטיבית.
4. כניסה לתפקיד ניהולי חדש – עושים סדר שלב אחרי שלב
סרטון הכנה חובה לכניסה לתפקיד – בסרטון:
* מודל מובנה לכניסה לתפקיד
* כלים פרקטיים, פגישות, שאלות – ליישום מיידי
* איך לחסוך טעויות בכניסה לתפקיד
מתאים למנהלים שזה תפקיד ניהולי ראשון שלהם, וגם לכאלה שעם ניסיון.
5. איך לחזק את עצמאות עבודת הצוות שלך ולצמצם את התלות בך
בין אם זה צוות הנהלה או צוות עובדים – לאופי העבודה בין חברי הצוות שבניהולך יש השפעה מכרעת על היכולת של הצוות לעמוד ביעדים והמטרות.
אם ביומיום חברי הצוות שלך פונים אליך במצבים שהם היו יכולים להיעזר אחד בשני- זה סרטון בשבילך:
6. איך לייצר מעורבות בישיבת צוות
ישיבת צוות היא אחד הכלים הניהוליים הנפוצים.
איך לייצר מעורבות של חברי הצוות בישיבות?
איך לגרום למשתתפים להביע דיעה, להיות מעורבים בישיבה?
צפו ב 3 שלבים לישיבת צוות אפקטיבית שיוצרת עניין ודיון ועוד מגוון פעולות ורעיונות לישיבות הצוות שלכם.
7. איך להתמודד עם החלטות הנהלה שאתם לא מסכימים איתן
שינוי במוצר, קיצוצים, הסטת משאבים, התעלמות ממשהו שקורה – לא עם כל ההחלטות שמתקבלות בהנהלה אנחנו מסכימים.
מה עושים עם החלטה כזו? איך מעבירים אותה הלאה באופן שלא פוגע בעובדים, בארגון, ביעדים, בכם?
בסרטון – כלים להתמודדות אפקטיבית עם המנהל הישיר שלך וכלים להתמודדות עם העובדים שלך בסיטואציה הזו.
8. איך לנהל חברים – למנוע קונפליקטים וחיכוכים בכניסה לתפקיד
לנהל חברים שהיו עד לפני רגע חברים בצוות יכול להיות רגיש – איך מנווטים בהצלחה מהלך כזה? בסרטון::
* איך לנהל את המעבר מחברים למנהלים
* מניעת קונפליקטים וצמצום המתח עם מי שהיו קולגות שלך עד לפני רגע
* 5 פעולות שיעזרו לך להתחיל בטוב עם חברי הצוות
9. איך להגיב נכון כשעובד.ת מבקשים קידום (איך לא להוריד מוטיבציה)
בסרטון::
– מבנה של שיחת קריירה שתעביר מסר חיובי לעובדים
– יצירה משותפת של הדרך להתפתחות שלהם
– 2 שלבים לשיחת קריירה
– שאלות לשיחת קריירה
הבנייה של תוכנית משותפת עם העובד.ת.
ועוד רעיונות לפיתוח העובדים
10. איך להעלות מוטיבציה של עובדים בעזרת פרגון אפקטיבי
פרגון – אחד הכלים הפשוטים והאפקטיביים להעלאת מוטיבציה אצל עובדים – בתנאי! שהוא נעשה נכון.
מרבית המנהלים לא ממצים את כלי הפירגון וחבל. כי הרווח מהערכה אפקטיבית לעובדים והעובדות שלכם הוא אדיר!
3 עקרונות שהופכים פרגון לאפקטיבי – כזה שמגביר מוטיבציה ומשכפל הצלחות אצל עובדים.